donderdag 28 januari 2016

Eindhoven, 28 januari 2016


Speciale editie “Change of Seasons”

Ik wil u graag op de hoogte brengen van mijn nieuwste prenten, die voortgekomen zijn uit het onderzoekstraject “Change of Seasons”, met de ondersteuning van het Constant van Renessefonds. Beide series zijn geïnspireerd op de wisseling van het licht tijdens de seizoenen, in relatie tot mijn werk.

De speciale editie :




Speciale editie “Change of Seasons” bestaande uit :

Vier zeefdrukprenten geïnspireerd door de vier seizoenen (19,5 x 19,5 cm.) & frontpage in zeefdruk monotype. Inclusief de publicatie “Change of Seasons” & het brievenproject (8 brieven naar aanleiding van het werk van Ingrid Simons, door 4 Nederlandse en 4 Portugese kunstenaars/curatoren) in een eikenhouten kistje.
€ 350,--
Oplage : 15




* Losse zeefdruk 19,5 x 19,5 cm (wisselende, beperkte oplages)                  € 175,--











Foto's werk : Peter Cox





Grote prenten :

* Losse grote zeefdruk 35 x 100 cm. (wisselende oplages)                       a    € 550,--












Foto's werk : Peter Cox





* Monotypes 35 x 100 cm.                                                                            € 550,-


Foto : Peter Cox



* Complete serie grote zeefdrukken van de 4 seizoenen, a 35 x 100 cm.      € 1800,--




 
 Publicatie “Change of Seasons”
over de resultaten van het gelijknamige zeefdruk onderzoekstraject, waarin ik de wisseling van het licht in de seizoenen onderzoek, in relatie tot mijn werk.



€ 7,--


Mocht u vragen hebben of een of meer prenten of edities willen bestellen, kunt u mij bereiken via info@ingridsimons.com
U bent natuurlijk ook van harte welkom op atelier om de werken “in het echt” te bekijken.



Met vriendelijke groet,
Ingrid Simons
ingridsimonsinportugal.blogspot.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten