zaterdag 14 november 2015


De zeven voor het seizioen 'de winter' zijn gemaakt.





De film gemonteerd op het drukvel om de positie en aanleg te kunnen bepalen.



De ontwerpen uitgeprint, met alle kleurideeen erbij (aub linksom draaien).



Een paar details :



(aub rechtsom draaien)








Ze zijn gedrukt!

Ik had 4 films gemaakt, maar de eerste twee films leken te veel op elkaar, nu heb ik voor de 1e en 3e film gekozen. de vierde films is een negatief beeld, waar ik monotypes van ga maken.
Deze prent is gedrukt met een hele donkere zilver, zwart met aluminium/zilver glans en als tweede kleur een aluminium. Het interessante hiervan is dat deze wisselt onder de invloed van het licht en het standpunt van de kijker, van licht, naar plat, wat een erg interessant beeld geeft.
Dit doet me ook nadenken over de presentatie. De prenten zullen worden uitgegeven in klassieke lijst, maar waarschijnlijk ga ik voor de eindpresentatie er een installatie-achtige draai aan geven.


Het eindresultaat : 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten